SÅDANT

Jag har varit busybusy i helgen och inte hunnit uppdatera. Fredagen tillbringades vid Nettipuben med mina vänner efter att Amelina somnat, en mycket trevlig kväll och lördagen bestod av shoppande. Jag hittade två tröjor och ett par skor samt två band till ha i håret, OBS inte hårband. Amelina fick en klänning från Polarn och Pyret och en gunga. Jag bjuder på lite bilder för snart blir det läggdags för min del, min klocka ringer nämligen 04,45 in i veckorna. pust.






här kommer köket och vardagsrummet


4 kommentarer:

Mimmi sa...

husi ert sir jo ut att bli jättebossit! har ni designa e sjölv elär ere via nan byggfirmo? :)

Mia sa...

Vi har nog tagi ritningen från Hartmans, men så har vi spegelvänd insidan o tagi bort ett sovrum, ändra på köket, duschen o hjälpköket. Men utsidan är tagen från en katalog :) TACK!

cattis sa...

jätte fint ställe ni har bestämt att bygga på :) hur har ni fått tag i en så fin tomt? sitter som bäst och försöker hitta någon tomt, eller vi har en som vi får köpa men vi vet inte riktigt om vi vill ha den.

Mia sa...

Tack, jag gillar den också sjukt mycket, har alltid velat ha sjöutsikt men ändå inte bo fast i vatten och på en ganska öppen plats och inte med skog på alla sidor :) De va en av pappas tomter så vi fick den den vägen, tur!