HEJHEJ

Jag är helt slut. Påsant. Trots att jag inte var upp länge igår utan for och lade mig runt halv 10, men jag gissar att det är helgen som rört om här. När jag steg upp i morse var jag piggast vad jag kan minnas att jag nångång varit. Steg upp då klockan ringde så jag hann t.o.m sminka mig, och det är sällan det. Så jag kommer snart att hoppa i duschen och sedan lägga mig ner med bra musik i öronen och somna på en gång!

Har flera gånger funderat varför okänt folk ibland hälsar åt mig när jag är ute med Timppa!? Okända bilar med okända chaffisar oftast. Idag kom jag fram till svaret. När jag går med honom är det ju ett väldigt farande hit och dit, eller först går han vid sidan och sedan går han så långt fram att det knycker i kopplet men då springer han ett varv runt mig och börjar vid sidan pånytt. Just vid det tillfället att han springer runt lyfter ju jag upp den handen som kopplet är i och slungar det runt huvudet så jag inte ska bli insnurrad. och det är vid den rörelsen folk visst tror att jag hälsar. Men det är ju iofs. bra så folk tror jag är vänlig.

Inga kommentarer: