FEBER OCH KOMMENTARER

Amelina hade 39 graders feber igår, hon var kokhet och hade svårt att somna. Idag har hon varit lite slö och hängig men febern har inte kommit upp högre än 38,3. Vill inte testa min temp eftersom jag vet att den är förhöjd plus att jag faktiskt hade lite feber i måndags, men jag kommer inte att acceptera det förrän denhär veckan är slut. Vi har aldrig köpt majsbågar åt Amelina förrän idag, vi tänkte att när man är sjuk får man. Har även hört att bågarna uppmuntrar till småätande så därför har jag inte köpr, jag ger hellre nånting godare till mellanmål eller så. (här skrev jag först nånting som jag måste radera eftersom det var en mycket stark åsikt, ehehe)

Nu vet jag inte om det är jag själv som talar eller om det är somersbyn jag drack med grillmaten men anyways. Jag har märkt att det i många fall finns folk som ger elaka kommentarer, (för att jag skriver dethär nu betyder det ju inte att jag fått, inte ennu iaf haha men kanske nu..). Speciellt "storbloggarna" får ofta elaka kommentarer, ibland kan det vara saker som de faktiskt måste höra men ibland är det mycket onödigt skit där någon skriver hur dum, ful, egoistisk och knäpp de är fastän alla vet att det inte är fel på utseendet. Förresten vet jag att det inte bara händer storbloggarna utan även andra. Och jag blir lika arg varje gång jag ser sånt. Jag menar vad blir bättre över att någon slänger ur sig elaka kommentarer? Speciellt om nån grej i fråga är tungt för personen som skrivit den behöver ingen höra nån skit. MEN. Jag brukar tänka som så att oftast om nån skriver elaka kommentarer är det för att de har problem med nånting själv eller är avundsjuk och det tror jag faktiskt stämmer ganska långt. Allt jag hört om mig har inte varit en dans på rosa moln men då har jag spottat på marken och tyckt synd om stackar'n. Usch och tvi, Tack och förlåt.

2 kommentarer:

Pamela sa...

Riktigt bra skrivet mia(typ he bästa som ha komi ur tiin mun såläng ja ha känd de :P) nä men på sant oftast handlar he om avundsjuka. folk har no lite ti göra som måst kommenter skit åt ader.

Och såde annus så e du jätte duktig på ti skriv tå du satsar, man blir så intressera å vill läsa mejr :)

heelsningar "lillbloggarn" Pammen ;P <3

Mia sa...

Haha, va kul du e venen. :) tacktakc o ha de så kul ikväll! <3