KALAS

Helgen har tillbringats med god mat, kalas (har firat min systerdotter som fyllt 1 år, tiden går bra snabbt! Och min kompis Madeleine som fyller imorgon) fina vänner och kalla kvällar. Vilket resulterade i en hemsk snuva, sjuk hals och huvudvärk. Så nu blir det att hoppa i duschen och sedan gå och lägga mig. Kommande vecka är det jeppisdagar (för er som inte visste), jag har änsålänge bara ett speciellt program jag skall och titta på. Bostadsmässan börjar ju i Kokkola också och där kan ni ju ge er på att jag kommer att infinna mig och suga in alla ideér. Någon annan som tänkt åka dit?


Kom på att jag har ju inte lagt så många bilder från baksidan av huset, bättre bild än denhär kommer ni att få se med tiden. De små fönstren är bastu och wc och de två stora är sovrum. Tack och godnatt.

Inga kommentarer: