PÅ ÖVERTID

Dethär kommer att bli ett väldigt snabbt inlägg eftersom jag surrar på övertid här, känner mig hemskt trött trots att det bara har gått en dag av arbetsveckan. Redan imorse var jag trött och klädde på mig av helgens vana tunika och plockade ner Amelinas saker i väskan som skulle med till jobb, han dock hindra mig och byta kläder innan jag stack iväg. Vad tänkte jag med liksom? Idag har vi hälsat på våra vänner Linn, Robin och Alex var verkligen på tiden, har varit en evighet sedan vi träffats sist, men det blir ju så när vi bygger hus och de har även haft mycket annat på andra håll. Men nu när killarna har semester skall vi hoppas att det blir oftare!

Ps. Jag väntar med iver på ett paket innehållande 2 klänningar och Calvin Klein underkläder på posten, hoppeligen anländer det före Jeppis dagarna. I LIKEEEEEEEEEEEE. tack och godnatt

2 kommentarer:

Ett minne sa...

De va kul att ni kom. Vi ska komma å si ti bygge nån dag snart! :)

Mia sa...

Ni e så välkomna :)