LÄRA GÅ

Nu är en skön helg slut och jag får snart lägga mig och vänta på morgondagen. Jag ser faktiskt framemot att få åka till jobbet och få lite rutiner. Helgen har som vanligt varit fylld med trevligheter, bl.a. så bjöd våra vänner K&J oss på förrätt, varmrätt och efterätt igår och det var så himla gott med en BBQ-menu! Har varit mycket vid villan och solat, simmat och testat en ny grej att ha bakom båten, se bilder. Amelina har börjat gå omkring med sin lära-gå vagn. Hon går och går tills det kommer ett stopp, då stannar hon och skriker och väntar att ngn skall komma och svänga vagnen. Hon kan också stå för sig själv ganska långa stunder nu utan att hålla i sig och idag försökte hon lyfta ena foten, tyvärr fick hon inte riktigt lokaliserat den.






Jag har också varit på min första tur med kajaken och OBS, jag föll inte här fastän det kanske ser ut så. Eftersom balansen är iskick så redde jag upp det.
Platser för 10 personer. Här satt vi och körde runtrunt och så var vi en vända till Hästöskata, tyvärr började det störtregna på vägen dit. Regndropparna kom med sådan fart och var så stora att de kändes som nålar.

Inga kommentarer: