BLÄ

Nu gör jag det igen, men nu av-installerar jag saker på denhär datorn. Tycker att det är så himla slö och jag hittade till kontrollpanelen eller vad det heter och hittade hur man skall avinstallera program. Hoppas att jag inte tar bort nånting viktigt, såna som jag tror vi inte använder så mkt tar jag bort. Det är lätt, trycker på avinstallera och 2 gånger next, hehe. Har aldrig läst vad det riktigt står i inforutorna men vi kör på. Om det blir något fel så var det inte jag.

Amelina har till stor del mat-strejkat den sista tiden och jag har fått vara nöjd om hon ens ätit en halv portion Burkar från affären äter hon inte, endast de som är med lax. När jag lagat själv är det bättre, och om jag lagar maten i små bitar så hon får plocka i sig själv, vilket tar en evighet och hälften far på golvet. Hursomhelst, idag åt hon en hel burk med lax, PLUS att det var Josse som matade henne till stor del. Ha, hon får komma hit varje dag runt mattiden och mata lillan. 


NP:



Inga kommentarer: