TONY

Istället för att göra vettiga saker som svara på alla hundra mejl läser jag bloggar som blivit skrivna sedan hundra år tillbaka och går och blir kär. Eller denhär killen har jag varit kär i förut fram och tillbaka men jag har inte riktigt fått någon förståelse av någon, konstigt. Etta örat står alltid och det andra inte.



Har försökt få sambon att förstå mig men icke, jag har lagt honom som bakgrundsbild på datorn eller av misstag lämnat bilden upp. När jag märkte att det inte tjänade nånting till så har jag lärt Amelina att säga TOOOOOOOOONYY OOOJOJOJOJOJ men riktigt ynklig röst när hon ser honom. Ingen framgång so far.


Ps. om det sker nånting mystiskt här omkring inatt så såg jag just en bil köra omkring. Den körde sådär man kör när man smyger. Äh, skitsamma.

1 kommentar:

Johanna sa...

hihihi, alltså he liknar ju vår hund! int öra tå men.. ;)