TACK

alla som bidragit till att detta blev en lyckad helg. Speciellt till Pammen och Julia som jag tillbringade hela fredagkvällen med. Jag kan inte minnas när jag skrattat tills jag grät eller tills jag mådde dåligt. Humorn var väl på en väldigt låg nivå men det är den ju oftast också. B.la. så spionerade vi på fulla personer och hade olika utmaningar som vi skulle utföra. Eller vi utförde väl kanske 2 av dem men kom på flera, LUV JU. 

Elin önskade att jag skrev ett blogginlägg men jag kände att jag inte hade nånting att skriva om eftersom jag har mina principer om vad som är okej (för mig) att blogga om och det som inte är okej. Och jag kan säga som så att ofta börjar jag skriva nånting men raderar eftersom det är emot mina principer. Kanske jag borde börja skriva dagbok istället för där kan man ju minsann skriva allt. However så sa hon att jag kan skriva om mitt drömjobb. Så låt mig prova.

Mitt drömjobb ändrar lite från dag till dag och beroende på vad jag är på för humör. Idag vill jag jobba på zoo och det endast för att jag just kollade på National Geographic och såg massa söta lejon som dom gosade med. Om det inte skulle vara ett zoo skulle det gärna få vara nåt annat som har med djur att göra eftersom det är nära det bästa jag vet. Men ja, det kan ju ändra imorgon. Jag vet iaf. att jag inte vill jobba med det jag gör nu. Det går inte eftersom jag hostar varje gång jag säger det så det int skall höras och för att jag alltid talat om att det skulle jag inte bli. HA HA HA man skall aldrig säga aldrig. Inget illa menat men det är bara inte min grej. Nu skall jag skriva en CV, påsant. Får se vart det leder.

3 kommentarer:

Elin sa...

skiit bra att du skrev om ditt drömjobb för jag visste inte ALLS att du tycker sådär ;)

Pamela sa...

TACK SJÄLV GUMMAN FÖR EN JÄTTE ROLIG KVÄLL :D jag är så glad som har dig som vän du e så bra på alla sätt å vis :)

Mina drömjobb varierar ganska ofta å ;P men he ju bra att he finns myki olika man kan tänk sej :) Å NU E JAG OCKSÅ HUNDSJUK, hundalternativ jag vill ha just nu är : CHOW CHOW, labrador, sant bernads ;)Nu just lutar de mest på labrador vovve.

Vi rings nästa vecka. PUSS Å KRAM I LOVE YOU TOOOOO

Mia sa...

E: aa, men som sagt så kan de ju ändra vilken dag som helst ;)

P: tack pamppu, ja int måst man veta va man vill bli heller. :) Voi labbisar e no söt di en sån sku ja o vila ha! haha, som all .. nästan .. PUSS