SHOPPING

Började dagen med att åka till min vän frisören för att få håret färgat och klippt. Sen måste jag köpa en ny plattång för min gamla var byggd med tejp och ganska sönder, så jag hade liksom inget annat val än att köpa en ny. Förresten var den ganska liten MEN GULD. Sen åkte jag till stan för att söka ett par svarta byxor åt mig, tror ni det fanns i den storlek jag önskade? Nej. Men hittade ett par vita jag köpte och sen fastnade ett par svarta ändå på nåt konstigt sätt på mig. Så jag fick betala för båda då, hrm. Och ett par skor köpte jag.

Pratade igår med Pammen om att man hittar alltid orsaker till att köpa nånting. Typ att klädplagget tjatade på en köpmigköpmig eller att det just bara på nåt konstigt sätt fastnar nåt i jackan som du tvingas köpa för att du inte vågar lämna tillbaka det. Åkte en sista gång till stan och shoppade lite djurgrejer för en ganska stor summa men nu har vi så det räcker och slipper över!

Note to self: Köp aldrig  Battlefield 3 eller annat ps3 spel till din pojkvän om du fortfarande vill  hålla kontakten med honom om kvällarna HAHA

Inga kommentarer: