...OCH LEVA MED DET

Och så var det en ny vecka och 30 års kalaset gick väldigt bra, iaf. för min del. Höll mig till mina egna regler genom att sluta när det kändes som bäst och det ledde till att jag hade feelis ennu på morgonen. Vilket sambon inte hade haha. Hursomhelst så var det en av de bästa kvällarna på länge för jag blev varken dödstrött eller överdrivet pinsam. Lite pinsam kommer man väl aldrig ifrån men inte så att jag ville gräva en grop, eller bita av en arm. Nu sitter jag och bävar över morgondagens kvällsskifte, jag har ingen ork och ingen lust. Men sedan skall jag jobba först på söndag och måndag alltså 2 dagar efter varandra. OMG. 

En av nackdelarna med vin är att det får en att förväxla tankar med ord.


Min favvolåt typ som jag lyssnat på säkert hundra gånger idag och kan texten utantill.

Inga kommentarer: