NYTT

Jag skulle bara skriva ett snabbt blogginlägg. jojo, samma visa som alltid. Nu har jag suttit här i ca en timme och skickat hundra mail och skrivit upp hundra telefonnummror. De som känner mig bra vet att det var en liten överdrift på si sådär 90 siffror men till pointen! Jag är på övertid än en gång.

Helgen var lugn och bra så nu får jag vänta på nästa med stormsteg, thihi. Var på en snabb shoppingrunda i fredags, jag skulle egentligen efter gardinstänger men kom hem med lite mer. Till exempel denna klocka:



 Superlätt att få upp och som ett stort plus var att man ju kan laga den i vilken storlek man vill eftersom man själv lägger klossarna på väggen. Den ser nu lite sned ut märker jag men det är endast för att den är fotad lite från ena sidan. Den borde nog vara rak på riktigt! Och här nere ser ni gardinerna som nu är uppe i datarummet, visar hon som sa att hon inte skulle ha några som helst gardiner. Men vet ni, det är ok att ändra sig!


Nu skall jag ha lite söndagsmys och invänta Wallander...


4 kommentarer:

Marie sa...

Snygg klocka!!

Johanna sa...

En todee klocko sku jag å vila haa! Men sambon e int åv sama åsikt!?!?!? :)

Mia sa...

Tack :) Haha, sambon va int me när ja köpt den så han hadd väl inget annat val än att lägg upp den ;)

Johanna sa...

Bord gö lika jagå ;)