BLÅMÄRKET

Helgen tillbringades i bra sällskap och med bra stämning, förutom först när jag var så trött att jag ville krypa ner under täcket. Vilket jag ju inte gjorde förrän seeent. Hursomhelst så var vi igårkväll hos Elin och firade hennes födelsedag, GRATTIS IGEN. Sedan bar det iväg till Melody. När jag vakar nästa dag har jag nåt som jag tror är ett blåmärke på magen och visar åt sambon som tycker att jag nog måste ringa till doktorn eftersom jag annars på sista tiden haft lite problem med att äta. Jag äter, blir mätt på en gång och börjar må dåligt, en timme efteråt är jag då vrålhungrig igen men mätt lika fort. Såhär kunde jag hålla på i evigheter men ni fattar poängen. Hursomhelst så visste jag inte varifrån "blåmärket" kom ända tills jag förklarar åt nån att de e "lika stort som en euro".. DIIIIING, då slog det mig att smart som jag ju är hade jag faktiskt bevarat en euro vid midjan halva kvällen. Tydligen kan pengar färga av sig så bevara dem inte intill kroppen om ni ändå går med handväska. Sen hände det en annan aningens pinsam grej med, jag är tydligen omedvetet en tjuv. Eller så får jag saker utan att veta om det, sista utvägen skulle vara att saker fastnar på mig utan att jag vet om det. Jag kanske berättar om jag finner mod. Nu söndagsmys <3

Inga kommentarer: