FOBI

I fredags funderade jag med mina vänner om våra fobier och jag berättade om det obehag jag får av uppnäsor och upptryckta näsor. Det är helt sjukt hur galen det gör mig men så svårt att förklara så jag vet inte var jag skall börja.

Tänk er att nån trycker sin näsa mot ett fönster eller trycker upp den med fingret (fy vad äckligt). Tänk er sen att nån skulle dra ett vasst papper under den näsan (jag ryser). Om ni inte kan tänka er det kan ni tänka att näsan skulle tryckas upp så hårt att den skulle gå av och hoppa upp till pannan. Jag kunde ha hur många förklaringar som helst och blanda in höghus och fallskärmshoppning i förklaringarna men jag avstår.

Detta får mig att hoppa runt och trycka ner min egen näsa som en motsatt effekt liksom. 

Inget illa om denna man men hans näsa får mig att må dåligt. tänk pappret, pappret, pappret.

Nu kan jag inte skriva mer om detta för nu följer en minst 5min lång trycka-ner-min-egen-näsa tid.

5 kommentarer:

Unknown sa...

han är död. michael jackson alltså. hans näsa ofinns alltså så du kan glömma den.

Mia sa...

finns på google...

Marie sa...

Uj, ja försto int riktit hede me näsan, men tanken på att dra en vass papperskant mot vilken kroppsdel som helst låter sjuuukt obehagligt!! :[ uff!

Pamela sa...

HAHAHAHAHHA ja dööör. he va så kul tå vi tala om he i helgen. he som så intressant kombination, upptryckt näsa å vasst papper hu kommer man på en sånf fovi lixom. you are so special and i like that <3

Mia sa...

Ja he e som liti svårt att förklar, men ni kan ju test ;)