SOMMAR

Idag har jag välkomnat sommaren. Kanske lite i det tidigare laget men på vår veranda var det så varmt och det blåste inte det minsta. Så jag lade mig ner i två timmar iklädd endast bikini! Då vet ni att det var varmt. Sen åkte jag till jobbet, fortfarande i sommarklädseln shorts, dålig ide eftersom det tydligen inte var lika varmt istan ELLER nio på kvällen. Men inviger man sommaren så gör man, och visst är det kul när man ser var ringarna suttit och var shortsen slutat. Wihuu.

Förra veckan jobbade jag 6 av 7 dagar på 2 olika jobb, men denna vecka tänkte jag ta det lite lugnare och förhoppningsvis hinna mer med bloggen så håll er uppdaterade, ni är ju så duktiga på att kolla hit så fortsätt med det. gladsmilee

1 kommentar:

Monica sa...

I dag sker e... far ner ti bryggo o hör hur e låter då isen får ge vika..