FRUKOST?

Ofta ser jag bilder på dagens frukost eller nåt liknande men jag har väl en gång lagt när sambon ordnat åt mig nån gång med de första morgnarna här i nya huset. Inte för att gå emot strömmen men min frukost är ytterst tråkig och färglös eftersom den alltid består av gröt med en smörklick i. Ibland om jag vill äta riktigt lyxigt kanske jag lägger på blåbär eller blåbärssoppa, men tro det eller ej men jag tröttnar inte. Nu skall ni få se på världens godaste kvällsmat. Det bästa med att gymma måste väl vara att komma hem och äta nåt riktigt gott, sådant som du bara väntar på den sista halvtimmen av träningspasset. 

 MMMM, fastän jag inte diggar jaktkorv men under salladen, äggen, paprikan, tomaten och gurkan kände jag knappt av den. Och här under ser ni min oemotståndliga blandning. Käkar annars naturell yoghurt med nån frukt, passar med vilken som helst. Men min syster tipsade om nötter och russin, så testade det och det var super det med. Osaltade nötter givetvis. Om man inte gillar naturellyoghurt kan man ju alltid blanda med lite lite vanlig yoghurt.


Såhär jätte glad såg jag ut efter kvällsmaten, och nu väntar jag redan på morgondagen gröt <3

1 kommentar:

Mimmi sa...

tycker också att kvällsmatin e dagens bästa. speciellt tå man har kämpa hårt för e! ;)