SHOPPINGRESAN

Idag har vi varit, hela familjen, till Kokkola på shopping. Eller iaf. Dea fick ut ngt av resan. Själv satt jag och Amelina på wc och umgicks. Dum som vi var hade vi glömt hennes tuttu hemma så hon var inte alls så nöjd med att ligga i vagnen. Strax vi kom in till Anttila huset styrde vi mot första wc på våning 1, var jag tyngde in vagnen i wc och kopplade fast henne så hon hoppeligen skulle bli så mätt att hon skulle somna. Dea sökte efter tuttar men utan resultat. Vi hann ut ur wc;t och jag hörde ett ljud. När vi kom till Anttila hade jag inget annat val än att styra mot inva wc där vi satt i en halv timme och tittade. Tillslut somnade hon och jag gick ut. ca 1 timme hade vi tillbringat på wc. Jag hann gå en snabbis i Anttila och sen fo vi hem. aldrig mer att jag går någonstans utan att ha med den förbannade tutten.

(och jag har googlat "tutt" och förväntar mig en helt annan bild än vad som kommer, tur att iaf. Dea kan berätta för mej att det heter NAPP och inte TUTT! nåja, man blir aldrig fullärd)


Men vi kom lyckligt hem efter resan och dea har köpt en ny systemkamera!

1 kommentar:

Monica sa...

allt har sin tid...:)