enjoy

Här tänker jag bjuda lite på mig själv och visa en bild på min enorma mage (som jag DÅ inte tyckte var speciellt stor. är av annan åsikt idag nu när jag kan se mina tår då den är borta) en vecka före förlossningen, ni får en annan bild som är tagen 12 juni att jämföra förändringen med.

12 juni

12 augusti

Tänk vad stor den var ändå, jag som tyckte att den var så liten och nätt :b men, det var ju sällan jag hade på mig så spänd topp oxo. Nu är den iaf. nästan tillbaka som vanligt, efter att jag får träna några gånger är den nog tillbaka till sitt rätta jag. Jag börjar iaf. bli återställd nu känner jag :) fast jag har fortfarande inte ändrat åsikt. Jag skall aldrig mer föda barn, om jag någon gång blir gravid igen vill jag veta på förhand att barnet inte måste komma ut den vägen.

jag är inte den typen som läser bloggar men nu följer jag faktist med en ynka blogg som sofi tipsade mig om och som faktiskt är intressant: http://linn.peppar.fi

Inga kommentarer: