för första gången...

...sen första gången jag och dea sov ilag har vi nu sovit på olika ställen en natt. Dea var ute och firade "bååntååna" och feg som jag är vågade jag inte sova ensam. Så jag for hem till mamma och pappa och sov där istället. hemma är alltid bäst, tills man bygger eget hem som man bestämmer allt i och planerar själv. enligt mig. Men natten gick bra och både jag och Amelina sov lika mycket som vi brukar här hemma. trots att hon var en aning arg på kvällen. Jag anar att det är magknip eftersom hon inte uträttat behov 2 sen i torsdags och visar tempon på sånt. Drar ihop benen, pruttar och gråter inte, utan skriker så hon blir röd i ansiktet. stackars liten. Amelina har annars nu gått över till storlek 56 för dem som vill veta. Och jag har så dåligt samvete för jag har slarvat bort hennes vita Polarn o. Pyret body :(

hunden spyr, men inte dea som skulle ha all anledning.

Inga kommentarer: