sol, vind och vatten

outch. jag har ingen som helst lust att skriva blogg för jag har ingenting att skriva om. man vill ju inte att det skall bli långtråkigt heller och att man bara skall skiva samma sak om och om igen. nu känns de verkligen att de börjar bli varmare då solen lyser och fåglarna kvittrar. det slog mig just att Tim är väldigt tyst, och tyst brukar betyda fuffens! japp, där ligger hunden raklång i sängen när jag kollar. men duktig som han var steg han upp och hoppade ner då han såg mej och hörde mitt HOST! Igår städade jag och dea, det var för en gångs skull ganska skönt att städa eftersom jag visste att det är med de sista gångerna som vi måste städa denhär skitiga, fjuttiga lägenheten eftersom vi skall flytta, dethär är alltså sista månaden vi bor i detta råtthål. sen ser man bara vatten, solen och gröna ängar :) jag väntar! beibin mår bra men usch vad obekvämt det börjar vara med denhär magen, man kan inte sova som man vill heller. men tack och lov är det bara 3 hela månader kvar + dagarna. nu skall jag dra!

2 kommentarer:

Unknown sa...

JESS vi blir granna!!!!!

Mia sa...

YESS, =) nu kan vi va varinda da