Läkarbesök

Så har vi varit till Hellman. Som vanligt tog besöket ca. 45 minuter och var billigt för att vara privat. Beibin, som jag nu tänker skriva att är en hon eftersom Hellman sa det för andra gången, låg med händerna före ansiktet så det syntes inte så bra. (men jag är inte säker på könet före jag ser det så för mig kan det lika bra vara en han :), köper ändå mest neutrala färger, lite av rosa har jag väl handlat men det hör väl till? ) Annan information som kan vara intressant att veta är att beibins fot är 5.2 cm! det tycker jag känns jättelång, men om man tänker att hela beibin är ca. 35 cm så då e de ju mera logiskt. :b bebisen väger 1100 gram och följer den den kurvan är den runt 3,5 då den föds, alltså varken för liten eller för stor, sa han :b. Sitter med alla 21 bilderna framför mej men minns inte vad hälften av dem var/betydde. Ska ta en noggrannare titt nu efteråt.

1 kommentar:

kajsa sa...

vitsi mia va kul!!!! när va de beräknat?