Meet me halfway

Så har man klarar halva tiden, dvs. 4½ månader, om jag räknat rätt. För mej känns det som om allt är så långt i framtiden. Kanske bara bra så man inte hinner fundera på allt så mycket, panik får man av mindre. En natt drömde jag om att jag skulle föda, jag födde och födde flera gånger men jag kom aldrig så långt som till slutet. Vilken hemsk känsla! Men den drömmen var ganska overklig eftersom på samma gång jag födde barn åt jag mat i en sjukhussäng och mamma satt i en stol och tittade på en bit bort utan att säga nånting. 4½ månader är en ganska lång tid, jag hinner ju mycket på den tiden förutom att fundera, jobba o umgås med mina söta vänner. Men jag är mycket medveten om att snart sitter jag här med endast 1 månad kvar. Hjälp.

Igår hade jag en släng av magsjuka, tror jag. eller natten till igår. Jag kände mig en aning trött och mådde dåligt då jag for från Netti i torsdags men då jag kom hem fick man ju svar på varför. Så jag spydde 2 gånger den natten, men nu mår jag priima :) Har inga planer för helgen, men jag vet att jag vill vara med Jasmine för hon är hemma nu under påsken. Snart bär det av till Fagernäs o äta påskmat och kanske en promenad med Mitchie o co. :) (om så blir så kan ni vänt er en påsk-överraskning :)) kvällen är öppen för förslag.

Jag hade glömt att jag ska få smaka alkoholfritt vin idag. Ingen påskhäxa i sikte ennu :( jag som köpt så många ägg.

1 kommentar:

Anonym sa...

Men gumman efter att häxorna hade varit hit så öppnade du inte dörren åt nå flera=)

dear