Förslag?

puh. har snart skrivit klart mitt skolarbete, har bara lite kvar som jag menar laga imorgon. kom hem från skolan halv 7, hade planer att vara med Pammen då men vi tänkt de får bli imoron istället så de int blir så sent. snart kommer dea hem från jobbet och jag som sa att jag har plockat upp och diskat tills det. vad har jag hunnit? lägga igång tvättmaskinen, resten av tiden har faktist gått till att skriva skolarbetet. så har jag mellan varven skrivit ner en punktlista med saker som vi måst köp från Ikea. Påhittig som ja e (som märks på rubriken, igen) så kom ja på:
  • klädhängare
  • kryddburkar
  • fotoramar
  • ljus
  • 2 tavlor
kan nån hjälpa denna uppfinningslösa själ? :b de brukar ju ändå sluta med att vi kommer hem me husbilen fylld från golv till tak, med både snus och möbler. men nog måste det ju finnas annat som vi behöver? hjälp mig att tänka på vettiga saker. om man nu far dit så köper man ju nog mer .. vi va 3 gånger ifjol, o fullhandla varje gång :D nu ropar disken.

(glömde fråga: någon som vill ha en snäll liten hund då vi e bort? :D)

6 kommentarer:

Sundströms ZOO sa...

Jag kan sköta er hund! :D //ninno

Mia sa...

haha, e du riktit säker :D he kan nog vara vild :D

Sundströms ZOO sa...

jooo ja e jättehundsjuk :D

Mia sa...

haha nå om du e säker på att du vill så nog får du. men han e ju ganska vild o busig oftast, då han int sover eller biter på sitt ben :b

Sundströms ZOO sa...

vill no :D när e de?

Mia sa...

vi far kanske nästa lördag, men de e int säkert, o bara e bort på lördag då. men så far vi sen första helgen i maj, int på första maj men helgen efter å då e vi väl bort hela helgen. ha vi tänkt :b så de e bara o väli :D