long time no see

nu har jag inte skrivit blogg på jättelänge. men en snabb genomgång om vad som hänt:
Fredag: gjorde ingenting, skulle jobba lördag morgon
Lördag: Deas kompis kom hit på kvällen och di spela NHL o sjöng, jag sov och duscha länge o sen for jag till Julias nya hem på kaffe, nästan miss i nassen. Vi var faktist ti Netti, men en kvart innan valomerkki kom :b
Söndag: Jag trodde jag skulle ha kvälls skift men fick ett roligt samtal och fick veta att jag skulle till morgonen. Skön känsla
Måndag: praktik dag 1 på grev daghem. På kvällen träffar jag sötpammen och vi far till Julias o Richis efter att jag shoppat nagellack
Idag: Praktik och limsat med Erica :) v

I helgen har jag även lärt mig att Gotland är en ö (?) som hör till Sverige och man pratar svenska där. jag blev förvånad och ställde dumma frågor (före jag visste vad det var)

1 kommentar:

Monica sa...

Minnas va pappa sa: He finns int na surrogat för veti, men he kan hjälp ti va tyst :)