Airplanes



Can we pretend that airplanes

In the night sky
Are like shooting stars
I could really use a wish right now

Godkväll. Hittade mycket nödigt och onödigt i Haparanda, köpte från Ikea bord, lampa, ljus, täcken, handdukar, hyllor, ramar och massa små-saker som vi skulle ha klarat oss utan. Men vi ska ju dit snart igen o handla skötbord och såna stora saker som vi kommer att ha nytta av. Sen så fick vi en barnvagn av mamma, en EmmaLjunga, kombi :) kommer upp en bild sen då vi har monterat ihop den. Tack mamma v
Magen då. Jaa'a, vad skall man säga? Dea sa att NU står den längre ut än brösten. Så endera så e den stor eller så har jag fått jätte hängpattar. Hoppas på alternativ nr. 1. Men jag har nog känt själv att den har växt mycket på sista tiden eftersom min navel håller på att spränga (typ, det känns så iallafall ... ) Nåja, det går framåt! Jag hade ju inte förväntat mig att den skulle krympa heller.

1 kommentar:

Anonym sa...

Nog alternativ 1. ;) Ikväll ska vi prov fix badrummet så vi får na ååning täär=)
/Dea