SUPERBRA

Jag antar att de flesta kollar hockeyn, själv gör jag det inte som ni märker. Eller det är på här i bakgrunden men jag är inte riktigt insatt ennu. Brukar endast kolla hockey när det närmar sig finalen hehe, eller Finland-Sverige matcherna. Då är det ju som mest spännande liksom. Dagen gick enligt planerna plus att jag ikväll även var på en länk, OCH, (trodde jag aldrig i hela mitt liv skulle säga dethär:) men det var kul! Känns så bra är man märker att ens kondition blir bättre och att man faktiskt orkar mycket mer än tidigare, måste notera att min kondition var ganska kass innan jag började träna. Men när det finns alla möjliga grejer som gör träningen roligare så såklart är det roligare då när man ser resultat vecka för vecka. T.ex. pulsklockan, gps;en (har ett program vi har som visar hur långt man sprungit, medelhastighet och rutten på en karta), SUPERBRA, och den gamla goda mp3 spelaren så man får höra på sin favoritmusik. 

Och idag får vi lyfta på hatten åt denna lilla grabb som jag varit så stolt över!


Inga kommentarer: