SNABBA RYCK

Efter en dag som denna är jag verkligen trött i både huvudet och kroppen. Jobbade morgonskifte och åkte sedan iväg till frissan där min vän Nina färgade mitt hår, diggar verkligen de nya färgerna! Vi lag lite kallare färg istället för blond och brunt i luggen och underst. Nu till sommaren ville jag ha lite kallare eftersom min hy brukar bli ganska glänsig när jag blir brun så då tycker jag det känns lite väl mycket med blondblond. Resultatet: 


 Svårt att fota med cammen men slutresultatet är jag mycket nöjd med, kanske sätter jag upp bättre bilder när jag fått fotat på riktigt. Hursomhelst så är det fortfarande mer ljust än mörkt. 

Strax efter frissan hämtade jag en färdigt påklädd Amelina och körde iväg på blingo-party, köpte en tröja och ett par byxor åt Amelina. När jag steg in i bilen såg jag att min mor erbjudit sig att betala viss summa kläder så ångrade lite att jag inte köpte mer, men ändå blev det ju lite billigare hihi, Tack mommo!

Nu skall jag äntligen störta ner i sängen och sova gott. På morgondagens schema har jag troligen lite måste-fixas-ute saker, veckohandlande och gym. Antar att jag hoppar över makuunigodiset denna helg eftersom det blev mycket gott förra och jag känner mig fortfarande mätt. Godnatt.



Inga kommentarer: