CHUPA CHUPS

Okej som ni märker är min uppdatering usel, och den kommer säkert att fortsätta vara det ett bra tag ennu. Jag har så mycket viktigt att göra och fundera på. Eller så att säga, jobbet, Amelina och träningen tar upp stor del av tiden så att blogga är inte så högt upp på listan, speciellt inte när här skall städas till nästa helgs grillfest. 

Idag har annars varit en ur-usel dag. Startade med att gå på en ca 11 km länk med Timmen, strax jag kom hem började det regna och jag somnade. Men det värsta med hela dagen som gjorde att jag tänkte skrika och gråta var det: Jag var super snål på slickepinnar, inte vilken som helst utan exakt denna, så jag åkte och köpte en och lag den på rullbandet och kände typ hur snålvattnet rann. Då sa damen i kassan att det inte fanns nån etikett på den så hon inte visste vad den kostade och att hon hämtade en ny. Okej. När jag betalat och nästan åt upp den förrän pappret var av så märkte jag till min förskräckelse att DEN VAR RÖD. Jag ville säga att hej hallå jag vill ha en GRÖN men eftersom jag inte var ensam i kassan vågade jag inte utan gick halvförbannad ut med gråten i halsen, typ. Hursomhelst så var jag väldigt upprörd. Dock blev det bättre när jag vann 30 euro på en Onnen sanat. Men ändå, grön är grön och inte röd.

Jag återkommer.

Inga kommentarer: