SÅÅÅÅ. ÄCKLIGT

Förlåt om jag förstör någons fredagsmys eller annars bara gör att det ni äter inte smakar. Men tack vare denna sak har min sallad blivit förstörd eftersom jag har mycket svårt att använda salladsdressing efter att jag såg en viss salladsdressing i hyllan i butiken. Den heter .. HELLMANS. Alla förstår ju säkert inte poängen men jag gissar att de som bor här i nejden vet vad jag snackar om. Hur äckligt är det inte med en salladsdressing som heter hellmans? Kappast vet ju inte den som gjort det vem jag tänker på men. huj. Och ibland undrar jag hur kan denna tanke slå just mig och tänker andra samma sak som jag?

Med Caesar smak kanske?
Om någon inte förstår poängen i det hela så vänligen lämna en kommentar så kan jag precisera mig.

4 kommentarer:

Monica sa...

Finns många hell men juh.

äms sa...

precisera?! ja fatta 0. :S

Anonym sa...

HAHAHA

Pamela sa...

JAG FATTA :D