OM ATT SLUTA

Och eftersom jag inte skrivit nånting alls om hur det går att sluta röka antar jag att ni alla tror att jag misslyckast. Men jag kan meddela er att jag inte har det. Åtminstone tycker jag inte det själv, jag har ju aldrig haft så att jag absolut inte får röka eftersom jag alltid tänkt feströka. Så det har blivit kanske allt som allt 5 cigaretter på snart 2 veckor och det kan jag säga att jag är stolt över. Jag röker varken hemma eller i jobbet. Och idag var jag på music quiz till netti med Julia&Richi och var i rökrummet utan att röka, kände inte ens behovet!? Så jag tycker fortfarande att det går bra för mig. Visst har jag mina humörsvängningar men jag tänker inte ens på tobak efter kaffet eller på morgonen osv eftersom jag vet att jag inte kommer att röka. Heja mig liksom. Snabbt räknat har jag ju ändå sparat 30euro på hela preojektet. Så därför ansåg jag att det var okej för mig att åka på lite shopping idag, köpte 2 bh;ar och en tröja.



 Plus en t-skjorta åt sambon, ni vet sådär kvinnodagen till ära..

Inga kommentarer: