MAT

Alltså nu när jag håller mig från tobak är jag så jävla snål på allt som går att äta, bröd, sifu, olika godis, OST som jag aldrig förr gillat, isglass (=dagens saldo:2) och ja. Massa annat ohälsosamt, jag vågar inte ens kolla vågen. Plus att min medicin mot magkatarr har gett mig såna magbesvär att det inte går att beskriva haha, och jag borde inte göra det heller. Information kan ges privat! Sådär på tal om att sluta röka äter jag ju olika halstabletter eller läkerol, eller nej, jag äter inte jag FROSSAR. På vägen hem från butiken (ca 4 km) hade jag hällt i mig en hel läkerol ask. Och ja jag körde så resan varade inte så länge, under kvällen hann jag äta en till läkerol ask.

Nu tänkte jag ligga mig ner med en ansiktsmask i fejjan, och den hund som vaknar och kräver sysselsättning av vilken form som helst kommer att få några krokodiltårar över sig för nu tänkte jag ligga ner några minuter.

3 kommentarer:

Annika sa...

Miiiiia. De finns inget som heter SIFU, SISU. oj haha!:D

Pamela sa...

HEJJA VÄNNEN du e duktig som håller dig. å ja kan no säg ja börja no fross betydligt mejr efter ja sluta röjk och he fastna no några extrakilon på me, men he så värt e entå i slutaändan fast he suger liti. jag å överdosera halstabletter :P Å TUGGUM FÖSTÅS hahahahah

Unknown sa...

Vet du att läkerol har laxerande effekt? Om du tycker magbesvären fortsätter efter medicineringen kan du se över ditt läkerol konsumerande. Hälsningar från prupp och kakka avdelningenn :)