HEJ BABY

Istället för hej mamma eller hej pappa eller hej någon annan som man skulle få förklarat på ett vettigt sätt så säger Amelina "hej bejbi, bejbi hej". Åt hunden förståss. Men inte hej mamma eller som sagt, nån annan. Men det kommer väl med tiden det med. Har haft en bra och lugn helg, i fredags hade vi besök av K&J och igår var jag en sväng till O'learys med Julia & Fredrika. 

Oj vad jag längtar till sommaren då vi skall få inviga våra utemöbler vår grill och vår terrass! Och vetni det är inte alls långt dit för idag har vi ju ändrat klockan en timme framåt. Hoppas att ni alla kom ihåg det? Själv kom jag såklart inte ihåg det eftersom klockan på telefonen ändrade sig själv. Frågade ändå just av sambon om det var han som ändrade klockan vi har på väggen eller om den månne också ändrade sig själv? Hmm. 

Ja, ibland får man fundera hur tankegångarna riktigt går. Nu när jag ser denhär klockan och tänker på min fråga vet jag inte hur denna klocka skulle veta när vi övergår till sommartid.


Inga kommentarer: