Full frys

Jag hinner inte skriva mer, jag har fullt upp med jobb, skola och fritid. Ibland blir det för mycket och man får ett utbrott, igår t.ex. Efter en heldag i Vasa me syster, shoppa saker men försökte hålla i pengarna :b köpte en del från Gina, men när jag kom hem minns jag VARFÖR jag annars inte köper såna kläder, pga. kvalitén, byxorna var redan fransiga och hade pyttesmå hål. Kom hem halv4, 4 skulle jag och dea vara på föräldraförberedelsekurs, det var väldigt tråkit, satt i ca. 2½ timme och hörde på när två "tanter" läste av ett papper om amning och parförhållanden. Och dessutom fick doom det att låta som att efter man fått barn är äktenskapet över och männen ofta är de som har problem? tss. När vi äntligen kom hem möttes man av katt, katt och en hund efter i en FULL FART, alla var som galna. Dea for till gym och jag tänkte att nu måste jag börja städa för det var inte det renaste hus eftersom Timmen inte had kunnat hålla sig i 2½h, försökte få mamma att komma och städa med mig men nej hon var på gympa. Så jag började på, märkte att jag var lite stressad och trött. DÅ kom chocken. Hunden jaga katten, över bordet och KRASCH, ljus och småsmå dekorationsstenar i golvet och runt i hela vardagsrummet. Jag tog tag i katten och bokstavligen skaka den och kasta ut den, skrek åt hunden o satt mej ner o börja stooortjut, jag var trött. Men om ni va jag sku ni säkert ha flipa av mindre om ni såg hur di höll på. Då jag samla mig städa jag färdigt o sen ringd ja o prata me pammen en längre stund :) det var skönt! Idag har varit en bättre dag, alla har sovit mycket och när man börjar märka av lite mycket energi har man farit med timmen på länk och så är det bättre. Nu ska jag till jobb. SOM SAGT

NP: Flo Rida feat. Wyclef Jean - Rewind <3

Inga kommentarer: