Fjärilar i magen

Igår när jag skulle gå och sova kände jag av att jag hade "fjärilar i magen", inte såna fjärilar man får då man är nervös eller rädd, de va mera fjärilar som gav en skön känsla :) det gjorde mig glad. Annat som gjorde mig glad var kaffe med elin, kaffe med made och att överraska älsklingen med NHL 2010 tills han kom hem från jobbet.

Idag har pappa laga lax åt Dea och mig, mmm! kan det finnas nånting som är bättre än rökt lax? jag kan inte tro det. Och absolut ingen kan laga så god lax som min pappa :) han är bra! Vem som helst får försöka laga en god middag åt mig, men om jag får ett fat med pappas lax och måste välja mellan middagen och laxen vinner laxen LÄTT! sparade en laxbit att ta med till jobbet imorgon så nu ska jag krypa ner i soffan och ha lite fredagsmys med NHL-spelaren. :P

Inga kommentarer: