autch

Så var helgen förbi, finns det något bättre än att jobba hela helgen? knappast. men har även varit och bastat med min syster till nya huset och blev bjuden på pizza o Champong = champange (pommac) :) Var ju som sagt till Hellman i fredags och det gick bra, bebisen mår bra och allting syntes på ultraljud, som t.ex. magsäck, hjärtat, blodcirkulation och "pissblååso". :) Vi är nu i full fart med att fundera på namn, har en massa förslag men ett som vi tycker mest om, jag skriver inte ännu här på bloggen utan det får vänta, har ju tid på oss att ändra oss flera gånger ännu ;)

Ikväll på föräldraförberedelse ska vi se på en förlossningsfilm (AJ) och kanske öva andning. Hjälphjälphjälp. tur att man kan stänga ögonen och tänka på annat. Men jag och dea har börjat med att kolla min smärttröskel :D låter hmm, konstigt men jag tror det kan löna sig senare. Om dea kniper mig på insidan av låret hårthårdarehårdast så ska jag försöka andas igenom smärtan så det inte känns lika ont. svårt att förklara men ni kanske fattar principen? Nu kommer Ninni hit så ska vi fara ut på promenad med Timmen :) påtal om timmen så håller han på att bli BRUN. bakom öronen är han jättebrun. Men han var ju ända av sina syskon som är lite vit under magen och på tassarna oxo, nån ska ja ha små skönhetsfel, säkert därför som han var den sista som någon ville ha ;b jag tycker iaf. han är söt ändå. :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vi övar lite varje kväll så ska du no si he var riktit bra,Jag e ju me de iaf. Snart ska ja hämt de o så ska vi fa ti kby:) Undrar om ja sko äta na? timmen ska få maten nu
/ Dear

Ida sa...

Vare en liten kille som e påväg nutå som du had gissa eler kommer de en tjej? :)

Annika sa...

E också nyfiken på könet ;)