Under sommaren kommer jag troligen bara att slänga in några mellanrapporter här på bloggen, men kanske jag finner nån slags motivation och ork senare mot hösten.

 Igår var jag sista dagen på den avd. jag varit ett år. Och fast jag många gånger varit arg eller sur när jag slutat så kändes det lite vemodigt att gå därifrån. Det kändes liksom som om jag skulle försvinna nånstans när en jobbarkompis sa "ha det bra i framtiden". En del av mig ville typ börja storgråta och slänga mig i personens famn och bara säga att JAG HAR INGEN ANING OM VAD JAG SKALL GÖRA ELLER KANSKE JAG FORTSÄTTER EFTER SOMMAREN. Men då är ju jag extra dålig på att säga hejdå, i alla situationer. Hursomhelst så ja, jag vet inte om jag fortsätter på samma ställe, fortsätter på samma avd eller byter jobb. Jag vet ingenting.

Amelina har fått dagvårdsplats till hösten när mamma börjar jobba, hon slipper till och med till samma dagmamma som jag var hos så det är ju SUPERBRA. Tycker det är bra när hon slipper till en man känner och ett ställe där det är lite barn.


Inga kommentarer: