KUKKUU

Tänker inte skriva att jag skall försöka börja blogga igen för sådana löften är ofta svåra att hålla. speciellt när jag sällan är på datorn annat än från telefonen. Det kan jag förklara bort med den orsaken att tangentbordet saknar zvbh och mellanslag. ja, skrev dem just men måste trycka så hårt på tangenterna så vet inte om det är värt besväret!? Nå, vem vet om jag får inspiration till att skriva. Men frågan återstår OM VAD? Jag gör näst intill samma sak varje dag oftast i samma ordning. Skulle ju gärna berätta saker till er bara jag visste om vad, som sagt. Kan ju inte berätta om min dag varje dag.

"hej bloggen och de som kanske kikar in. Idag vaknade jag 07,30 före jobbet som börjar 13,00 har jag gymmat och ätit tonfisk-omelett. Efter jobbet hann jag kanske på en kaffe med en kompis och ut med hundarna. sen kolla ja prison break och somnade. bra dag!"

En annan orsak är kanske att jag blivit aningen privat av mig och vill inte dela med mig av allt. Men hey, skall göra mitt bästa!



Men för att vara på den säkra sidan kan ni hitta mig på instagram : miafagerholm

SO LONG

1 kommentar:

Unknown sa...

Jestas sentään! Vitsi ja e snygg. Blogginspiration: kostupplägg. Outfits träning. Sommarplaner. EFIT (ett foto i timmen). Värt att lyssna på (musik). Knepåknåp tips. Mina bästa MOVES.